Jest to platforma internetowa dla akcji "Samorządy mają głos". Za jej pośrednictwem szkoły zgłaszają się do programu, mogą dodawać relacje z działań, pobierać materiały i publikować wyniki.
Niestety nie ma takiej możliwości. Z jednej szkoły zapraszamy tylko jeden zespół. Jeśli w Zespole Szkół działają dwa oddzielne samorządy (np. dla gimnazjum i liceum), to należy zarejestrować osobno liceum i osobno gimnazjum.
Zespół składa się z nauczyciela/nauczycielki oraz 1-4 uczniów/uczennic.
Rejestracja trwa do 28 września. Szkoły, które zarejestrują się do 16 września otrzymają materiały (plakaty i broszurę o wyborach) w formie papierowej.
Wybory do władz samorządu uczniowskiego powinny odbyć się 28 września.
Tak, w październiku wyślemy dla Państwa imiennie zaświadczenia. Warunkiem jego otrzymania jest opublikowanie wyników na platformie do 21 października 2018 roku.
Po wysłaniu materiałów poinformujemy Państwa mailowo. Będziemy je wysyłać w drugiej połowie września.
Prosimy o kontakt mailowy: smg@ceo.org.pl lub telefoniczny tel. (22) 825 05 50 wew. 203.