FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czym jest serwis SMG?

Jest to platforma internetowa dla akcji "Samorządy mają głos". Za jej pośrednictwem szkoły zgłaszają się do programu, mogą dodawać relacje z działań, pobierać materiały i publikować wyniki.

 

 

Czy z tej samej szkoły w akcji może startować więcej niż jeden zespół?

Niestety nie ma takiej możliwości. Z jednej szkoły zapraszamy tylko jeden zespół. Jeśli w Zespole Szkół działają dwa oddzielne samorządy (np. dla gimnazjum i liceum) to należy zarejestrować osobno liceum i osobno gimnazjum.

Ilu członków może liczyć zespół?

Zespół składa się z nauczyciela/nauczycielki oraz 1-4 uczniów/uczennic. 

Do kiedy należy się zarejestrować?

Rejestracja trwa do 30 września. Szkoły, które zarejestrują się do 14 września otrzymają materiały (plakaty i broszurę o wyborach) w formie papierowej.

Kiedy należy przeprowadzić wybory?

Wybory do władz samorządu uczniowskiego poiwnny odbyć się 30 września. 

Czy otrzymam zaświadczenie udziału w projekcie?

Tak, w październiku wyślemy dla Państwa imiennie zaświadczenia. Warunkiem jego otrzymania jest opublikowanie wyników na platformie do 16 października 2016 roku.

Kiedy otrzymam materiały w formie papierowej?

Po wysłaniu materiałów poinformujemy Państwa mailowo. Będziemy je wysyłać w drugiej połowie września.

Mam inne pytanie

Prosimy o kontakt mailowy: smg@ceo.org.pl lub telefoniczny tel. (22) 825 05 50 wew. 114.